Tennis oplysninger

TIL DE TENNISGLADE:

HØJDERYGGENS BADMINTONKLUB byder velkommen til en ny sæson tennis fra 1 maj.Tennisbanen er fin og forårsklar, og nettet er sat op  😊Hvis du/I ønsker en fast, ugentlig spilletid er kontingentet 350,- pr. spiller – tilmelding vedsæsonstart og betaling pr. mobilepay til klubben på nr. 920670 ( betaling ved tilmelding)

Man kan også vælge at leje banen på timebasis ( Pay & Play)Det koster 25,- kr. pr spiller for en time, og man kan vælge ethvert tidspunkt, der ikke i forvejen erudlejet til de faste medlemmer.

NYT VEDR: PAY & PLAY:Har du ikke tidligere spillet tennis, men har lyst til at prøve, behøver du ikke købe en dyr ketcher –klubben udlåner gratis både ketcher og bolde    😊- så kom bare i gang !

Sæsonen løber så længe vejret tillader – husk, at der ikke må spilles, når banen er våd/blød.Telefonisk tilmelding til tovholder Frank Thygesen onsdage kl. 14 – 16 på mobil 2517-7658( alternativt til Viggo, mobil 3045-3902 alle dage)

Tennisbane åbner 1 maj
Tennisbane åben så længe vejret tillader fra 1 maj -?