Senior 17-97 år.

Opdatering 23/2 2024:

Sæsonafslutning og generalforsamling afholdes mandag den 25. marts 2024.

Programmet er “same procedure as last year/every year”: Vi mødes i hallen kl. 19 til nogle helt uhøjtidelige doublekampe med lodtræknings-makker og -modstandere. Kl. 20.45 nyder vi en let anretning i cafeteriet, og når vi har tygget af munden, er der kaffe og generalforsamling. Husk at melde jer til spisning, når I ser opslaget i hallen (ophænges senest d. 11/3)

Opdatering 7/11 -21:

Juleafslutning afholdes torsdag d. 19/12 2022 – Husk at sætte kryds i kalenderen, det bliver hyl!

Vanen tro starter vi kl. 19 med en gang double, hvor makker findes ved lodtrækning, og efter et hurtigt bad vil Winnie servere noget lækkert i cafeteriet – klubben gi´r, måske endda også en øl/vand eller to.

Husk at tilmelde jer hos Winnie, når I ser opslaget i hallen fra 28/11 – TILMELDINGSFRIST D. 12/12!.

Velkommen til sæsonen .

Vi er kommet godt i gang, og antallet af seniorspillere synes umiddelbart uændret. Der er stadig nogle få ledige baner, både mandag og torsdag – kontakt et af bestyrelsesmedlemmerne, hvis det skulle have interesse.

Igen i år sælges SteinP fjerbolde til rabatpris 185,- kr. Boldene sælges ved selvbetjening – se hvordan på opslaget på fugtskabet ved væggen i hallens fjerneste højre hjørne.

Om fugtskabet: Når fjerboldene opbevares i skabet ved konstant fugtighed, øges holdbarheden markant. Husk at fjerne propperne i begge ender af boldrøret.

Husk også at skrive navn på dit rør (med den røde tusch, der ligger i skabet)

Sæsonen løber frem til udgangen af marts.