Tennis oplysninger

Tennis starter op i maj og fortsætter, så længe vejret tillader – nærmere info ved henvendelse til klubbens bestyrelsesmedlem Frank Thygesen (se kontaktoplysninger under “Bestyrelsen”.)

Banen ligger som bekendt bag NSG´s klubhus på Højtoftegade, ud mod Horsensvej. Den blev i 2017 omlagt, så der spilles nord-syd. (Tidligere spilledes øst-vest, hvilket gav udfordringer ved lav aften- eller morgensol.)

Ved omlægningen blev der også anlagt en petanque-bane indenfor hegnet – det er skægt! Prøv det!

Man kan vælge at leje en fast spilletid, eller man kan leje banen en time for et symbolsk beløb. Bestyrelsesmedlem Frank Thygesen er tovholder for klubbens tennisafdeling.

Ønsker du at blive medlem i tennisafdelingen, kan vi tilbyde fuldt medlemskab for 350,- kr. for hele sæsonen. Medlemskab giver fri adgang til banen, når den ellers er ledig – og du er velkommen til alle klubbens arrangementer. Hvor ellers i landet kan du spille tennis i en hel sæson for 350,- kr..??

TILMELDING TIL SÆSONEN 2024 til Frank Thygesen, mobil 2517-7658 i god til inden sæsonstart.!